Project description

Degut a les emissions dels gasos d’efecte hivernacle, juntament amb l’escassetat de fòssils faran que en un futur pròxim els vehicle elèctrics siguin predominats en front els de combustió. Això implica un augment de punts de recàrrega per a vehicles elèctrics. Amb l’objectiu de lluitar contra el canvi climàtic i evitar que els usuaris es puguin quedar sense servei, aquests han de ser de càrrega ràpida, alta densitat de potència, robustos i fiables. Per a poder assolir aquests tipus de carregadors són necessaris l’ús de semiconductors de wide band gap (WBG) (augment de l’eficiència i densitat de potència), tècniques de supervisió i control avançades (tècniques de modulació, controladors avançats) .

El projecte està centrat en l’R+D d’un nou concepte de carregador ràpid de Mode 4 (corrent continu) que disposi del hardware electrònic, el firmware a mig i baix nivell i el software que permetin aplicar tècniques avançades de control d’Intel·ligència Artificial tolerant a fallades i de mecanismes d’autoreparació, per a disposar d’un equip robust i fiable capaç de treballar 24/7 (24 hores a la setmana) per assegurar un funcionament i un Manteniment Predictiu remot 24/7 per usuaris i clients.



MORE INFORMATION

If you are interested in the offer, fill in the pdf with your details and send it to doctorats.industrials.recerca@gencat.cat